وب سایت شخصی امراله اندرزیان

مطالبی از دیدگاه قرآن و اهل بیت

وب سایت شخصی امراله اندرزیان

مطالبی از دیدگاه قرآن و اهل بیت

وب سایت شخصی امراله اندرزیان
آخرین مطالب
پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۵۱ ب.ظ

سند ذلّت!


سند ذلّت

در مورد سند 2030 که توسط دولت فعلی به تصویب رسیده و در مرحله ی اجرا قرار گرفته است نکاتی را به عرض می رسانیم:                                                                                       یک: این سند در سال 2015 میلادی با عنوان و پوشش سواد و افزایش کیفیت آموزش یا (سبک زندگی غربی) با هفده هدف اصلی و 169 هدف ویژه در سازمان ملل به تصویب رسید و کشورهای عضو ملزم به رعایت آن شدند.                                                                                               دو: این سند اهداف خاصی را به دنبال دارد (که به بعضی از آن ها اشاره خواهیم کرد) و یونسکو مسئول اجرا و پیگیری آن است که در اواخر آذر ماه 1395 مسئولان اجرایی کشورمان آن را امضاء و خود را ملزم به اجرای آن کردند.                                                                                        سه: در این بخش به بعضی از مفاد آن سند اشاره می کنیم تا خوانندگان عزیز متوجه شوند که چه اهداف شیطانی و غیر انسانی در ورای این حرکت بوده و چگونه صهیونیستها توانسته اند کاپیتولاسیون علمی را به کشورهای جهان تحمیل نمایند.                                                                                     1- توجه به الگوی غربی که مبتنی بر مادی گرایی و لذّت جویی است.                                       2- تربیت انسان با الگوی غربی (که خبری از اخلاق و معنویات در آن نیست).                             3- تربیت انسان بر اساس اولویت های جهانی (که در آن حمایت از محرومان و مستضعفان و مبارزه با استکبار خبری نیست).                                                                                             4- برابری جنسیتی در این سند یعنی استفاده از زن به عنوان کارگر ارزان قیمت و نابودی خانواده و کرامت زن.                                                                                                         5- الزام دولت ها برای ادغام اهداف جهانی با اهداف ملّی که مهمترین راه نفوذ در دستگاه های حاکمیتی است.                                                                                                                6- در این سند به دنبال شاخص های شهروند جهانی است با نگاه لیبرال دموکراسی و سرمایه داری غربی.                                                                                                              7- یونسکو در این سند به دنبال ارزشهای لیبرالیستی و سکولاریستی در نظام تعلیم و تربیت در کشورهای مختلف جهان است.                                                                                                8- اینها به دنبال صلح جهانی از طریق اصلاح بنیادین مفاهیم آموزشی و تربیتی در جوامع اسلامی به نفع رژیم صهیونیستی هستند.                                                                                          9- الزام دیگر جمع آوری اطلاعات و آمار معتبر آموزشی و تربیتی به صورت منظم برای یونسکو و دسترسی رژیم صهیونیستی است.                                                                                10-جهانی شدن آموزش عالی یا بین المللی سازی آموزش عالی ایران یکی دیگر از الزامات این سند است.                                                                                                               11- جهانی شدن و تصاحب شرکت های چند ملیّتی بر مدارس بویژه در کشورهای جهان سوم و خاورمیانه و نفوذ به بالاترین نهادهای دولتی و پیوستن به سازمان تجارت جهانی و بهره مندی از فاکتورهای اقتصادی و سیاسی غربی.                                                                                                  12- ورود بعضی مفاهیم و مطالب به کتاب های درسی که قطعا با فرهنگ اسلامی ما سازگار نیست.                                                                                                             13- در برنامه ی توسعه پایدار از ارزشها و اصول جهانشمول از فبیل همبستگی جهانی، صلح جهانی، احساس همدردی با انسانها و ... برای محو ضدیّت با رژیم صهیونیستی الزام دیگر این سند است.                                                                                                              14- در این سند، تربیت انسان بر اساس مکتب اومانیسم مورد تأکید است که با تربیت انسان خلیفة الله در سند تحول بنیادین کاملا در تضاد است.                                                                          15- مبارزه با فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی و تهی نمودن و هویّت زدایی.                                16- آموزش جنسی تحت عنوان بهداشت برای کودکان، جزو حقوق کودکی می دانند که حتی به بلوغ جنسی نرسیده است.                                                                                           یونسکو جمهوری اسلامی را به عنوان کشور پیشگام اجرای تدارکات لازم برای سند2030 معرفی کرده و از طرف غرب از ایران تقدیر می کند.                                                                        حالا ما چند پرسش از مسئولانی که این سند ننگین را امضاء و اجرا کردند داریم.                            1- آیا اسناد بالادستی در حوزه آموزش و فرهنگ که مدت زیادی از وقت بیت المال صرف آنها شده جامع تر و کامل تر از این سند ننگین نیستند؟                                                                           2- آقایان مسئول پاسخ دهند که چه سنخیتی بین فرهنگ متعالی و انسان ساز اسلام و فرهنگ معیوب و فاسد غرب وجود دارد که آنچه از قرآن و عترت استفاده می شود را کنار بگذاریم و آنچه از افکار پوسیده ی غربی است جایگزین کنیم.                                                                                     3- چرا این سند ذلّت بار را که با مبانی اسلامی و ارزشی ما در تضاد است بی سر و صدا و محرمانه امضا می شود و خود را ملزم به اجرای آن می دانید اما اسناد بالادستی همانند سند تحول در آموزش و پرورش که مطالبه ی جدی رهبر معظم انقلاب است را کنار می گذارید آیا این است ولایت پذیری و اعتقاد به ولایت فقیه؟                                                                                                      4- آقایان محترم چگونه دم از ایران و ایرانی می زنند اما در پذیرش همچو سندی همه ی ارزشهای اسلامی ایرانی را به حراج می گذارند و حاضر می شوند تمام آمار و اطلاعات لازم را به دشمنان این ملّت بدهند آیا این دفاع از عزّت ملّت ایران است؟                                                                     5- مسئولان محترم دیگر، همانند مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی چرا فریاد نزدند و چرا جلوی این حرکت ننگین و صهیونیستی را نگرفتند یا می دانستند پس چرا به وظیفه ی خود عمل نکردند یا نمی دانستند پس چگونه با عدم رضایت نایب امام زمان (عج) از این برجام علمی فرهنگی خاموش و بی سر و صدا قبول مسئولیت می کنند، چه پاسخی دارند و چرا عذرخواهی ننمودند؟                                                                                                                            6- آقایان محترم متوجه نشدند که با یک عملیات نرم علمی توسط دشمنان بویژه در حوزه ی آموزش و پرورش چگونه سرمایه های انسانی این ملّت فاسد می شوند، چگونه شرکت های چند ملیتی صهیونیستی مدارس ما را تصاحب می کنند، چگونه با این حرکت ریشه ی دین و ایمان بچه های ما را می زنند، چگونه دشمنی با استکبار و رژیم صهیونیستی در صلح جهانی و همدردی با انسان ها محو می شود و چگونه سبک زندگی اسلامی ایرانی به سبک زندگی فاسد غربی تبدیل می شود. ای وای بر ما اگر نبود وجود نازنین و نورانی رهبری معظم چه بر سر این ملّت می آمد! والعاقبة للمتّقین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۱
امراله اندرزیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی