وب سایت شخصی امراله اندرزیان

مطالبی از دیدگاه قرآن و اهل بیت

وب سایت شخصی امراله اندرزیان

مطالبی از دیدگاه قرآن و اهل بیت

وب سایت شخصی امراله اندرزیان
آخرین مطالب
پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ب.ظ

شجره ی خبیثه

 

در مورد حادثه ی منا و بی تدبیری و بی کفایتی حکام سعودی، جهت پاسداشت مهاجران کوی حق و همدردی با بازماندگان، نکاتی را به عرض خوانندگان عزیز می رسانم.

1- حکام سعودی به تعبیرقرآن کریم همانند شجره ی خبیثه ای هستند که از ابتدای تأسیس تا کنون چیزی جز خباثت و جنایت به یادگار نگذاشته اند، از مبارزه ی با فرهنگ نورانی و متعالی اهل البیت ( علیهم السلام )تا حمله به اعتاب مقدس شیعه همانند کربلا، تا تخریب آثار اسلامی و شیعی در حجاز، تا اتهام بستن به اسلام ناب و باورهای شیعیان، تا فتواهای خلاف شرع مقدس توسط مفتی های وهابی، تا کشتن زائران ایرانی بخاطر خوش خدمتی به شیطان بزرگ در سال 66، تا همراهی و حمایت همه جانبه از صدام در هشت سال جنگ علیه ایران، تا کمک و مساعدت به رژیم صهیونیستی بویژه علیه حماس و حزب الله، تا بی تدبیری و بی کفایتی آنها در برگزاری حج و کشتار حُجاج، تا حمایت از رژیم سَفّاک بحرین، تا حمله ی ناجوانمرانه به یمن و کشتار زنان،مردان و بچه های بی گناه، تا راه اندازی و حمایت بی دریغ از گروه های تروریستی بویژه داعش، تا حادثه ی جانگداز منا و قتل عام هزاران حاجی خانه ی خدا و..... ((وَ مَثَلُ کَلِمَةٍ خَبیثَةٍ کَشَجَرَةٍ خَبیثَةٍ اجْتُثَّتْ مِنْ فَوْقِ الْأَرْضِ ما لَها مِنْ قَرارٍ- ابراهیم 26))

2- رژیم خبیث وهابی، دست پخت و محصول سازمان های جاسوسی غرب بخصوص دولت روباه پیر انگلیس، بوسیله ی مِستر هَمفر و امثال او بوده است، از شجره ی خبیثه ی انگلیس و آمریکا توقع همین است، که افراد خبیثی همچون وهابیتِ تهی از ایمان و اسلام حقیقی سرکار بیایند و در دل جهان اسلام و با نام اسلام این همه جنایت را انجام بدهند.

3- حکام وابسته ی سعودی آنچه تا کنون انجام داده اند با اشاره ی اربابان خبیث خود همانند آمریکا و انگلیس بوده و بطور قطع آنها در همه ی این جنایات بطور مستقیم و غیر مستقیم شریک بوده اند. همه می دانیم که در دوران حاکمیت قاجار و پهلوی شاهان ستمگر و مستبد، بدون اشاره ی سفیر انگلیس و آمریکا کاری انجام نمی دهند همچنین حکام مُستبد سعودی بدون اشاره ی کاخ سیاه و روباه پیر نمی توانند تا این اندازه گستاخ باشند، وقتی روز قبل حادثه ی منا حجاج از سران کفر و شرک برائت جستند ((أَنَّ اللَّهَ بَری‏ءٌ مِنَ الْمُشْرِکینَ وَ رَسُولُهُ توبه 3 ))  روز بعد یعنی عید قربان جنایتکاران روزگار حریم امن الهی را شکسته و  از هزاران حاجی انتقام گرفتند.

4- دیپلماسی منفعلانه ی ما تا آنجا که به امیر کویت متوسل شویم، مخالف حکمت، مصلحت و عزّت به عنوان سه مؤلفه ی تعریف شده در سیاست خارجی از طرف رهبر معظم انقلاب بوده است. شجره ی خبیثه ی آمریکا و انگلیس و اذناب آنها با لبخند، دست دادن و نشست و برخاست تغییری نمی کنند چون از ریشه تا شاخ و برگشان از حرام روییده و آلوده به خون بی گناهان در سرتاسر عالم است.

5- وقتی بجای عقل، شهوت و غضب حکمرانی کند توقعی بیش از آنچه در منا، یمن و... پیش آمده نخواهد بود زمانی که بَهِیمیت و سَبُعیت به جای عقلانیت حاکم شود تفسیر آیاتی همانند ((أُولئِکَ کَالْأَنْعامِ بَلْ هُمْ أَضَل- اعراف 179  )) ((کَلاَّ إِنَّ الْإِنْسانَ لَیَطْغى‏*أَنْ رَآهُ اسْتَغْنى- علق 7 )) برای همگان به آسانی قابل فهم خواهند بود. بنابراین حکام طاغی و جاهل سعودی به خاطر نترسیدن از خدا،  قیامت و غرق شدن در شهوات و زخارف دنیا همچنان اسلام آمریکایی را یدک می کشند و برای مسلمانان خطر آفرین خواهند بود.

6- شیوه ی برخورد حکام سعودی با حادثه ی منا بویژه بعد از این حادثه با تکبر،تبختر و بی ادبی و همچنین دیپلماسی منفعل دولت مردان برای ملّتی که با عزت و اقتدار در ابتدای انقلاب تا کنون مقابل ابر قدرتها ایستاده، بسیار سنگین و غیر قابل تحمل بود تا اینکه امر ولایی و تشَرِ حیدری رهبر عزیز و حکیم ذلت و سرافکندگی را برای حکام سعودی و عزت و آبرو را برای ملت شریف ایران به ارمغان آورد. بر این اساس به کسانی که در مسئله ی هسته ای و غیر آن با شیطان بزرگ و دنباله هایش ارتباط و مذاکره و.. دارند بدانند که اگر اوامر رهبری عزیز را نادیده بگیرند مصداق این آیه خواهند بود که: ((أَ لَمْ تَرَ إِلَى الَّذینَ بَدَّلُوا نِعْمَتَ اللَّهِ کُفْراً وَ أَحَلُّوا قَوْمَهُمْ دارَ الْبَوار ابراهیم 28 )) وجود رهبری فرزانه و حکیم یکی از نعمت های الهی به ملت ایران است که سعادت و رستگاری در تبعیت از اوامر الهی ایشان می باشد.

والعاقبة للمتقین

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۶
امراله اندرزیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی